Sevtap Sönmez

Sevtap Sönmez

[email protected]

SUS, KONUŞMA!!!

16 Haziran 2020 - 11:11

Her yerde bir gürültü kirliliği, bir diyalog kirliliği aldı başını gidiyor. Bırak canım, boşuna konuşma çünkü kimse kimseyi dinlemiyor. Herkes bir şeye sabitlenmiş, sen çok mu doğrusun? Bana ne kardeşim benim doğrularım her  zaman senin doğrularını döver.

Valla bak! Konuşma!!! Boşuna eziyet edip uzun uzun anlatma. Algılara kapattık biz kendimizi, başka sularda yüzüyoruz. Yalnızca biz görüyoruz orda duran ahtapot balığını! Kimse görmedi ki onu bizden başka. Boşuna anlatma aynı şeyi bile konuşuyor olsak dinlemiyorum seni !! Ben bilirim bileceğimi.

Siyaset ‘ Konuşma kızım(oğlum)! Benim partim doğru olan, ne yapmış olursa olsun! Sana göre doğru olanın önemi yok, ben kafamda oluşturmuşum gerisi boş.

Futbol mu?? Hiç anlatma ben gördüm o pozisyon ‘ofsayt’ . Boşuna yorma tatlım çeneni, ben bilirim gerekeni .

Kişisel gelişim? Yahu  benim okumadığım kitap mı kaldı!! Hepsi zaten aynı ,sen bırak bu işleri!!

İlaçlar, hastalıklar? Ağabi  ihtisas yapmışım ben bu konuda. Sen doktor olsan ne yazar, bu ilaç bana olmaaaz doğrusu şu ilaç!! Haa bu arada senin hastalığında yanlış teşhis kesinlikle hastalığın …senin!!!

Felsefe? Filozof olmuşum ben, ne konuşuyorsun sen!!! Bence hemen sus!!!

Hayat, memat? Ohooooo kaç kitap yazdım, kaç üniversite bitirdim hayata dair!!! Yaniii ,pardon ama yine ben bilirim.

Bu kadar bilmediği bir şey olmamış, kendi doğrularından başkasına kulaklarını sununa kadar tıkamış insanlara ne anlatıyoruz. Yazıktır günahtır, Allah’ın verdiği bu nefese. Hiiç yormayalım, yıpratmayalım, sinir savaşlarına mahal vermeyelim. Zaten hava yeterince sıcak birde böyle şahsiyetlerle kendimizi germeyelim.  Relax , ohhh dinlenmene bak. Gereksiz diyologlarda yut kelimelerini , çok bilmişler döksün içinden geçenleri  takıl sen kafana göre. Değişmez bu fikirler, de-ğiş-ti-re-mez-sin yorma bari ,kasma yani ‘suuusss , konuşma!!!’

 

Sevtap Karagöz Sönmez

[email protected]

Bu yazı 1080 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum